Direktlänk till inlägg 4 mars 2013

Nummulärt eksem!

Av Sara Ehrén - 4 mars 2013 15:29

Även kallat mynteksem.


Det är min diagnos. Något som jag får lära mig att leva med resten av livet.

Periodvis kommer eksemen att vara borta och vise versa.


MEN ska hämta ut en massa salvor och krämer som jag ska smörja med under ett x antal veckor för att sedan trappa ner och förhoppningsvis enbart kunna köra med mjukgörande salvor. Tills nästa period blommor upp.


Fick ett betydligt bättre bemötande den här gången. Förra gången som jag sökte för de här eksemen så var besöket klart på mindre än 5 min. Nu var jag inne i 25 min.


Hjärtat är iväg och får bilen lagad. Vår vanliga tur.

Så jag ska ta och slappa lite i soffan.


På återseende.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Ehrén - 17 mars 2013 21:41

Ja då var det slut på helgen också. I morgon är det ny vecka med jobb och något man helst av allt inte vill behöva uppleva. Begravningen av farmor på fredag.   Igår skulle farmor ha fyllt 100 år. Man blir varse om hur fort livet kan ändra sig. ...

Av Sara Ehrén - 13 mars 2013 13:34

Idag ska farmors lägenhet städas. Roligare saker finns. Men det är ett måste som vi inte kan slippa undan. Trött och seg. Just nu vill jag bara sova. Höres. ...

Av Sara Ehrén - 12 mars 2013 22:00

Jaaa, vad ska man säga.   Vid den här tiden för 12 år sedan var han inte så stor. Jag kände mig inte speciellt stor jag heller. Nybliven mamma.   För 12 år sedan föddes min Pelleplutt. Idag tycker han inte om att bli kallad det, men det k...

Av Sara Ehrén - 7 mars 2013 21:55

Idag 130307 kl. 09.10 somnade farmor in. Jag och pappa fanns vid hennes sida.   Du lämnade ett stort tomrum! Allt du varit med om i ditt liv och så mycket du har berättat genom åren. Skulle vilja ha vetat så mycket mer.   Du var 9 dagar i...

Av Sara Ehrén - 3 mars 2013 10:10

Ja, nytt försök igen.   Sitter här och softar med Vasa-loppet i bakgrunden. Solen skiner och man borde passa på att vara ute i det fina vädret. MEN, som vanligt när det gäller mig så kommer mitt städhumör fram då.   Flickorna leker och jag ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards